Zarządzanie i administrowanie nieruchomością wspólną
- Czynności związane z uzyskaniem numeru REGON i NIP.
- Założenie rachunku bankowego Wspólnoty.
- Weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości.
- Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
- Nadzór nad opłacaniem podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnych.
- Protokolarne przejmowanie nieruchomości wraz ich dokumentacją techniczną i prawną.
- Opracowanie planów zarządzania nieruchomością.
- Wskazywanie najkorzystniejszych ubezpieczeń związanych z nieruchomością wspólną.
- Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
- Analizowanie, doradzanie i według potrzeb, opracowywanie działania wobec dostawców usług do nieruchomości.
- Zapobieganie inwestowaniu w nieruchomość zarządzaną poprzez profesjonalne doradztwo zleceniodawcy.
- Analizowanie składanych ofert dotyczących umów o dostawy, roboty i usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
- Przygotowywanie i negocjowanie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
- Przygotowywanie uchwał lokali niezbędnych do realizacji planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z użytkowaniem zarządzanego zasobu.
- Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego.
- Archiwizowanie dokumentów zarządzanej nieruchomości.