Usługi rachunkowo-księgowe
- Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i uchwałami wspólnot mieszkaniowych.
- Przygotowywanie projektów planów rzeczowo-finansowych.
- Przygotowywanie naliczeń finansowych na podstawie uchwał właścicieli lokali.
- Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych za określony okres.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
- Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
- Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego.
- Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
- Wydawanie zaświadczeń bądź poświadczeń właścicielom lokali dotyczących dodatków mieszkaniowych bądź pomocy społecznej.
- Przechowywanie i utrzymywanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Uzyskanie dofinansowania w ramach programów unijnych,
– zaciągnięcie kredytu termomodernizacyjnego,
– zaciągniecie kredytu inwestycyjnego
– prowadzenie procedury przetargowej dla potrzeby realizacji inwestycji z funduszami zewnętrznymi.
W ramach obsługi finansowej przygotuje niezbędną dokumentację, złożę wnioski i po realizacji będe prowadzić rozliczenie finansowe. - Obsługa związana z bankiem lub pocztą.