1. Zgłaszanie i organizowanie koniecznych prac konserwacyjnych oraz egzekwowanie i nadzór czynności pogotowia technicznego.
  2. Utrzymanie (nadzorowanie) porządku części wspólnej nieruchomości budynkowej i gruntowej oraz terenów zielonych.
  3. Kontrola nad:
    • zapewnieniem dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości i energii cieplnej,
    • utrzymaniem w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń oraz terenów służących do wspólnego użytku przez właścicieli lokali,
    • pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje instalacji wewnętrznych w budynku,
    • innymi usługami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości,
    • usuwaniem awarii i ich skutków.
  4. Organizowanie pogotowia technicznego (w trybie zleconym).
  5. Bieżąca analiza przychodów i kosztów utrzymania budynku.
  6. Weryfikacja faktur za dostarczone media komunalne.
  7. Okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych.
  8. Nadzorowanie i organizowanie legalizacji urządzeń pomiarowych.
  9. Organizowanie przetargów na usługi i dostawy.
  10. Ustalanie zaliczek na media komunalne i opłaty eksploatacyjne.